Szponzorált tartalom
Az egyetemről kikerülve nagyon lelkesen vágtam neki a mindennapoknak. Az a cég, akiknél gyakornok voltam, tárt karokkal fogadott friss diplomásként is. Nagyon sokáig jól működött a dolog, mivel egy igazán jó cégnél voltam. Szerettem ott lenni, mert a kollégákkal is jól kijöttem, közel volt a munkahely a lakásomhoz és jó érzés volt mindennap bemenni dolgozni.
Aztán úgy egy éve sajnos beütött a baj. Több okból kifolyólag a cég sajnos csődbe ment. Nagyon elkeseredtem, mert tényleg szerettem ott dolgozni. De hát sajnos, ilyen az élet! A változás elkerülhetetlen. De azért mindannyian nagyon szomorúak voltunk, amikor kiderült, hogy megszűnik a cég. Nagyon jó volt együtt dolgozni a kollégákkal, ezért néhányan összebeszéltünk, hogy talán alapíthatnánk egy közös céget. Az egyik kollégámnak különösen tetszett ez az ötlet. Azt mondta, hogy ő benne van, csak legyen székhelyszolgáltató. Én először nem értettem, hogy pontosan miért is lenne szükségünk ilyesmire, de a kollégám mondta, hogy nézzek csak után, hogy mi is a székhely fogalma, és akkor majd megértem.
Székhelyszolgáltatással valóban egyszerűbb
A székhely fogalma tulajdonképpen nagyon egyszerű. Egy vállalkozás székhelye tulajdonképpen a cégnek a bejegyzett irodája. Ez az iroda lesz a vállalkozás levelezési címe, valamint az a hely, ahol a hivatalos és üzleti iratait átveszi, érkezteti, őrzi és rendelkezésre tartja a cég, illetve itt fog történni a székhellyel összefüggő kötelezettségek teljesítése is, amelyek külön jogszabályban meg is vannak határozva.
Na, és ebben segít a szekhelyszolgaltatas24.hu! Őket a kollégám találta, aki elsőként mondta, hogy érdemes lenne székhelyszolgáltatást igénybe venni.
Aznap este, miután hazaértem, megkerestem a számítógép előtt ülve az ajánlott szekhelyszolgaltatas24.hu weboldalát. Elkezdtem böngészni és közelebbről megismerni az oldalt, ami székhelyszolgáltatást kínált kis- és középvállalkozások számára. Ez azt jelentette, hogy a cégemnek lehetne egy hivatalos címe egy irodaházban, de valójában nem lenne szükségünk saját irodára.
Elmerültem az oldalon található tartalmakban, és elkezdtem megérteni, hogy miért mondta azt a kollégám, hogy a székhelyszolgaltatas24.hu számos előnnyel járna a cégünk számára. Először is, az irodabérlet költségei jelentős megtakarítást jelentenének számunkra. Ugyanakkor a szekhelyszolgaltatas24.hu biztosítana irodahelységet, ahol tudnánk alkalmanként fogadni az ügyfeleinket, vagy tarthatnánk megbeszéléseket is.
Ezenkívül a székhelyszolgáltatás lehetővé tette volna a postai küldemények, levelek és csomagok kezelését is. A szekhelyszolgaltatas24.hu munkatársai átvennék és kezelnék a postai anyagokat, és értesítenének minket a beérkező levelekről és csomagokról. Ez óriási megkönnyebbülést jelentene számunkra, mivel így nem kell annyi időt és energiát pazarolni a postai ügyintézésre.
A székhely fogalma és a székhelyszolgáltatás megismerése még csak a kezdet volt
Ahogy mélyebben beleástam magam az oldal által kínált szolgáltatásokba, rájöttem, hogy nem csak a posta kezelése volt része a csomagnak. Idetartozott még az is, hogy ők fogadják a hatóságokat az esetleges ellenőrzések során. De még emellett is voltak előnyei ennek a szolgáltatásnak.
Ezek az előnyök mind arra utaltak, hogy a székhelyszolgáltatás igazán megkönnyítené a munkánkat és növelné a cégünk hatékonyságát. Elkezdtem átgondolni az összes feladatot és tevékenységet, amelyet az irodában végzünk, és rájöttem, hogy valóban sok időt és energiát takaríthatnánk meg, ha áttérnénk erre a megoldásra.
És, ami még ennél is pozitívabb, hogy a szolgáltatásaik között a cégalapítás is szerepel, tehát abban is tudnánk a segítségüket kérni. Így egy céget kellene megbíznunk a cégalapítás és a székhelyszolgáltatás feladataival.
Másnap reggel megvitattam a kollégáimmal a székhelyszolgáltatás lehetőségét, és mindannyian egyetértettünk abban, hogy ez lenne a legjobb megoldás az induló cégünk számára. Azt is megemlítettem nekik, hogy a cégalapítással kapcsolatos adminisztratív feladatokat is rájuk bízhatjuk. Ezt követően azonnal felvettem a kapcsolatot a székhelyszolgaltatas24.hu-val, és egyeztettünk egy találkozót az irodájukban.
A találkozón alaposan átbeszéltük a lehetőségeket és az elvárásainkat. A székhelyszolgaltatas24.hu csapata nagyon rugalmasan és segítőkészen állt a rendelkezésünkre, és megtalálták a legmegfelelőbb székhelyszolgáltatási csomagot a cégünk számára. Rövid időn belül minden megállapodásunkat és szerződésünket aláírtuk.
Minden a tervek szerint halad!
Az székhelyszolgáltatás igénybevétele már az első időszakban is látszott, hogy remek döntés volt. Azóta sokkal hatékonyabbak vagyunk, és rengeteg időt és energiát spórolunk meg. Az új cégünk kialakításának ideje alatt rájöttem, hogy a székhely fogalma messze többet jelent a vállalkozások számára, mint pusztán egy cím vagy irodahelyiség.
Az ügyfelek és partnerek számára fontos, hogy egy stabil és elismert helyen működik a vállalkozás, ami növeli az üzleti kapcsolatok és üzleti lehetőségek kialakításának esélyét.
A székhelyszolgáltatás révén az irodai feladatok és adminisztráció leegyszerűsödtek, így több időt tudtam fordítani a stratégiai tervezésre, az üzleti fejlesztésre és az új projektek kidolgozására. A cégünk rugalmasabbá vált, mivel már nem voltunk korlátozva egy fix helyhez vagy az irodahelyiség fenntartásához kapcsolódó feladatokhoz.
Az irodabérlet, a berendezések és a fenntartási költségek csökkentek, és az ezzel megtakarított pénzt a cégünk más területeire fordíthattuk.
Sok pozitív változást hozott, hogy élünk a székhelyszolgáltatás adta lehetőségekkel
A székhelyszolgáltatás igazán átformálta a cégem működését és megkönnyítette a vezetői feladataimat. A korábban stresszes és terhelő feladatokat sikerült kiszervezni, így több időm és energiám maradt a stratégiai tervezésre és az üzleti fejlesztésre. Ezzel együtt a vállalkozásunk sikeresebbé és versenyképesebbé vált a piacon.
Azóta már több éve élünk a székhelyszolgáltatás előnyeivel, és egy percig sem bántuk meg a váltást. A kollégáimmal együttműködve sikeresen megbirkóztunk a vezetői kihívásokkal, és a cégünk folyamatosan fejlődik és növekszik. A székhelyszolgáltatás a kulcsa volt annak, hogy könnyebben kezeljük a céges adminisztrációt, megtartsuk az ügyfelek bizalmát és a versenytársaink előtt járjunk a hatékonyság terén.
Egy vállalkozást nem könnyű vezetni, de a székhelyszolgáltatásnak köszönhetően könnyebbé vált a feladat. Az elkötelezettségem és a csapatom kemény munkája mellett a székhelyszolgáltatás segített abban, hogy sikeresen irányítsam és fejlesszem a vállalkozásunkat. Ez a döntés megerősített abban, hogy minden kihívást és nehézséget sikerrel le tudunk küzdeni, és növekedni tudunk a vállalkozásunkkal.
Új terveink esetében is számíthatunk a szekhelyszolgaltatas24.hu-ra!
Először nagyon kellemetlen volt, hogy csődbe ment a cég, ahol dolgoztunk, de rá kellett jönnöm, hogy a változás elengedhetetlen ahhoz, hogy előre jussunk az életben. Számunkra az új cég alapítása volt az első lépés ebben a változásban, és rengeteget számított, hogy egy olyan vállalkozás segített minket a kezdetekkor, mint a szekhelyszolgaltatas24.hu. Éppen ezért nem is volt kérdés, hogy a hamarosan megalapuló második cégünknél is az ő segítségüket fogjuk kérni. Mind cégalapítás, mind székhelyszolgáltatás terén ők a lehető legjobb választás.
Aki ismeri, hogy mit is takar a székhely fogalma, az pontosan tudja, hogy egyáltalán nem mindegy, hogy kire is bízzuk a cégünk székhelyének adminisztrációját. Mindenki számára csak ajánlani tudom a szekhelyszolgaltatas24.hu-t!