Szponzorált tartalom
Ti is minden apróságot (amit talán magatok is megcsinálhatnátok az autón) inkább a szerelőre bízzátok? Ezáltal ti is inkább mindenben a biztosra mentek? Jól teszitek! Szerintem. Nekem van egy Méta nevű autószervizem a Méta utcában, ahova rég járok és mostanra annyira megbízok bennük, hogy nem vagyok hajlandó magam végezni olyan dolgokat, amiket a legjobb inkább rájuk bízni. Mert ha mégis beüt valami, ők garanciát vállalnak mindenre, de tudom, hogy nem fognak hibázni.
Valószínűleg ezért is vállalnak olyan magabiztosan minden olyasmit, mint a kivétel nélküli számlaadás, mert nincs értelme simliskedniük. Ismertem olyan szakit, aki elmondása alapján mindkettőnk érdekében „ügyeskedett”, de ezzel a világgal végeztem. Mostanra már csak a Méta! Az áraik nagyon jók, ami stabil ügyfélkört is jelent, ezért ez lett az első olyan autószerviz, akiknél tudom, hogy a korrektség 100%-os lesz örökké velem szemben, az összes esetben, amivel hozzájuk fordulok én vagy bárki. Amíg világ a világ.
Így találtam egyébként rájuk: Olajcsere Budapest. Mert amikor meglett a kocsim, hát én fel sem mertem nyitni a motorháztetőt soha, annyira nem értek hozzá. Még az olajcserén sem gondolkodtam, mindenről beszélni akartam egy olyan hozzáértővel, aki ráadásul mindig dokumentáltan nyúl hozzá a kocsimhoz. Így éreztem biztonságosnak.
Na meg volt még egy dolog: a honlapjuk, ami nagyon sokat segített, hogy elsőre megjöjjön a bizalmam, amikor még csak először láttam „őket”. Ott egyébként (és emiatt az idézőjel sem biztos, hogy fontos) tényleg láthatunk róluk, a szervizről, a műhelyekről képeket.
Az ügyfél szempontjából egy autószerviz honlapja több szempontból is rendkívül fontos, és ők ezt tudják. Különösen a mai digitális világban fontos ez, ahol az információhoz való hozzáférés gyorsasága és a szolgáltatások kényelme elengedhetetlen. Az alábbiakban részletesen bemutatom, miért érdemes az említett ügyfeleknek (olyanoknak, mint én) előnyben részesíteni azokat az autószervizeket, amelyek rendelkeznek modern, átlátható honlappal.
De miket néztem meg még én, mielőtt sikerült kiválasztani a tökéletes autószervizt? Próbálok segíteni, ha ti nagyon messze élnétek Budapesttől, de a környékről én a Métához hordanám a kocsit a helyetekben!
Egy autószerviz honlapja lehetővé teszi, hogy az ügyfelek bármikor, bárhonnan hozzáférjenek az információkhoz. Amikor egy autótulajdonosnak szervizre van szüksége, gyakran sürgős a helyzet, például egy meghibásodás vagy karbantartási igény miatt. Nos, nekik (a Métásoknak) minden kontaktjuk nagyon jól használható, de még online időpontfoglalás is lehetséges ebben a szervizben.
Egy ilyen jól felépített honlap megkönnyíti a választást, hiszen részletesen megismerhetőek a szolgáltatások, az árak, a nyitvatartási idők, és az elérhetőségek, és mindezt egy helyen tudhatjuk. Nem szükséges telefonálgatni sem persze ha nem akarunk, vagy kérdezősködni, ami különösen stresszes szituációkban (pl. lerobbant autó esetén) nagy segítséget jelenthet.
A digitális időpontfoglalási lehetőség rendkívül előnyös az ügyfelek számára, mivel elkerülhető ez a hosszadalmas telefonos egyeztetés tehát – bár én bevallom szeretek személyesen szót váltani velük, aminek persze oka lehet, hogy én már elég jól ismerem őket. De a honlapon keresztül bármikor, akár éjjel is foglalhatnak időpontot az ügyfeleik, ami kivételes rugalmasságot biztosít számukra. Ez a megoldás a mindennapok sűrűsége közepette megkönnyíti az életüket, hiszen nem kell az irodai órákhoz igazodniuk, és gyorsan kiválaszthatják a számukra legmegfelelőbb időpontot.
A Méta autószervizének honlapján megjelenő galériák is megmutatták anno, hogy „nagyon patika” a hely és jól felszerelt is. Sok ember először szeretne megbizonyosodni arról, hogy az adott szerviz megbízható-e, és valóban megfelelő szolgáltatást nyújt. Tovább a más weboldalakon közzétett visszajelzések és az ügyfelek tapasztalatai segíthetnek megalapozott döntést hozni! Emiatt pedig ma már az internet megbízható helynek mondató az ilyen szolgáltatások keresésében is. Nézzétek meg, ha autószervizt kerestek, hogy mit ajánlanak az ismeretlen ismerősök, akik már jártak hasonló cipőben. A neten található online vélemények egyébként szintén biztosítják tehát, hogy nagyon megbízhatóak és szakmailag hibátlanok a „métások”.
Az ügyfelek szívesen tudnak előre természetesen a várható költségekről és szolgáltatásokról is, mivel így jobban tudnak tervezni. Itt ez is megoldott. Egy átlátható honlap, amely részletesen bemutatja a különféle szolgáltatások árait és feltételeit, lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy előzetesen felmérjék a várható kiadásokat továbbá. A náluk részletesen ismertetett költségek ismerete bizalmat ébreszt és teljes transzparenciát okoz.
Az ügyfelek számára nagy előnyt jelent, ha a honlapon olyan szakértői tippeket és tanácsokat olvashatnak továbbá, amelyek segítenek megérteni az autójuk működését és a szükséges karbantartási lépéseket. Na hát erre ők blogot is fenntartanak, de még az egyes szolgáltatásleírások is nagyon jók és alaposak. Egy blog vagy tájékoztató anyagok megosztása hozzájárulhat az autótulajdonosok ismereteinek általános bővítéséhez – így értettem meg én is egyre többet a kocsimról, aminek eredményeképp azon a téren is magabiztosabb vagyok, amiről az elején még a kétségeimről tudtam beszámolni. Edukáltak, felkészítettek az autózással kapcsolatos elkövetkezendő időkre, ami különösen hasznos lehet nektek is, ha nem rendelkeztek nagy műszaki tudással.
Az ilyen tartalmak segíthetnek a tulajdonosoknak abban, hogy felismerjék a járművük esetleges problémáit, és időben lépéseket tegyenek azok megoldására, mielőtt komolyabb károk jelentkeznek.
Az ügyfelek gyakran tartanak attól, hogy egy autószerviz esetleg nem korrekt módon kezeli őket, például túlszámlázással vagy felesleges javítások ajánlásával. Egy átlátható honlap, amely részletesen ismerteti a javítási folyamatokat, az alkalmazott technológiát, és a szerviz munkatársainak tapasztalatát, nagyban hozzájárul az ügyfélbizalom megteremtéséhez. Ha az ügyfelek látják, hogy a szerviz professzionálisan, nyíltan kommunikál a tevékenységéről, sokkal szívesebben választják azt.
Az ügyfelek számára különösen fontos lehet, hogy egy hirtelen meghibásodás esetén gyorsan elérjék a szervizt. Egy honlapon keresztül azonnal megtalálhatják a kapcsolatfelvételi lehetőségeket akkor is, ha az nincs külön elmentve nekik sehová – például a telefonszámot, e-mail címet, stb. Szerintem náluk ez is az egyik kulcs volt a komoly ügyfélkör kialakításában – egyszerűen ők el tudták kezdeni jól használni az internetet, ennyi!
Egy modern honlap lehetővé teszi, hogy az ügyfelek további kényelmi szolgáltatásokról is értesüljenek, mint például a gumihotel létezéséről és hasonlók. Ezek az információk a weboldalon elérhetőek, és nagyban befolyásolhatják az ügyfelek döntését, mivel sokszor a kényelem és a gördülékeny ügyintézés az, ami a végső választást meghatározza.
Az ügyfelek értékelik, ha egy autószerviz törődik velük, ez van. És nemcsak egy-egy javítás erejéig tekinti őket fontosnak. Egy honlap, amelyen keresztül nyomon követhetik az autó karbantartási történetét, figyelmeztetéseket kaphatnak a közelgő szervizidőpontokról, vagy amelyen keresztül kapcsolatban maradhatnak a műhellyel, hosszú távú kapcsolat kiépítését teszi lehetővé. Ez a fajta ügyfélkapcsolat erősíti a lojalitást, és biztosítja, hogy az ügyfelek visszatérjenek a szervizbe a jövőben is.
Szervizelés, Olajcsere Budapesten tehát szerintem a legjobb ebben a márkafüggetlen autószervizben, mert mind időben, mind pénzben úgy spórolhatunk náluk, hogy közben a legmagasabb minőséget adhatjuk a kocsinknak, ezáltal pedig saját magunknak – mert ebben legyünk „önzők bátran”.